Lente

Ik hoorde het deze week al aan de vogels, de lente hangt in de lucht. Daarmee is ook meteen de temperatuur in mijn garage een stuk aangenamer geworden en begonnen de fiets kriebels meteen op te spelen.

Het resultaat na een middag schuren is een frame dat nu gereed is om zwart te spuiten. Dat wilde ik eerst zelf doen, maar mijn zwager zit in die bussines en wist mij te overtuigen dat hij wel een beter adresje heeft om dat te laten doen. Ik ben benieuwd!

Hoewel ik gedurende de winter niet gewerkt heb aan mijn fiets heb ik nog wel een paar aankopen gedaan. Een wielset met een flip flop achterwiel, en een prachtig singlespeed crankstel.

Zodra het frame terug komt van de spuiter zal ik jullie het resultaat laten zien, ik kan niet wachten.

One thought on “Lente

Geef een reactie

